In de afgelopen jaren is het aanbod van diensten van Waldram ICT enorm verbreed. Waar bij de oprichting de focus lag op ICT-gerelateerde diensten, heeft Waldram ICT zich verder gespecialiseerd in de koppeling van de ICT- aan de marketingwereld. Door het technische en commerciële aspect van projecten namelijk te combineren, leer je projecten vanuit verschillende invalshoeken te bekijken en zo effectiever aan te pakken. Dit heeft ertoe geleid dat Waldram ICT van enkele klanten in 2010 is uitgegroeid tot meer dan 250 klanten in 2020.
Toch is het belangrijk de focus binnen je bedrijf te houden en niet uit te groeien tot een bedrijf die pretendeert alles te kunnen. Om die reden lanceert Waldram ICT een sub-label genaamd: Brandwings. Brandwings is het antwoord om de juiste focus te bewaren en door te kunnen groeien in een continu veranderende markt. Waar Waldram ICT zich gaat concentreren op ICT-gerelateerde projecten, zal Brandwings de focus leggen op marketing-gerelateerde projecten.
Het unieke van Brandwings is dat de focus ligt op het samenbrengen van de offline- en online marketingwereld. Bij projecten wordt telkens weer duidelijk dat veel bedrijven en non-profit organisaties intern opereren als eilandjes waarbij ieder zich richt op zijn of haar werkzaamheden, maar vergeet het overzicht te zien. Door een netwerk van offline- en online marketing- en sales professionals, is Brandwings in staat om een oplossing te vinden voor de meest uiteenlopende marketing- en salesproblemen. Of het doel nu is om de productiviteit te verhogen door middel van een interactieve neuromarketing-training of voor het neerzetten van een compleet nieuwe huisstijl met een duidelijk social media aanpak, Brandwings heeft op alles een antwoord. Ook probeert Brandwings zoveel mogelijk jong talent in te zetten om de meest creatieve oplossingen te bedenken, onder andere door gamificatie (door 3D game artists en animators) of de inzet van Virtual Reality.
Benieuwd naar Brandwings? Klik dan hier om de website te bekijken.